درود به همه پرستاشاپی های عزیز

زمانی که تیم آی پرستا فعالیت خود را آغاز نمود، فروشگاه ساز پرستاشاپ در ایران تقریبا ناشناخته بود. اکثر وبمسترها و سرویس های طراحی وب از اسکریپت هایی مثل توماتو، اپن کارت و افزونه های مکمل وردپرس و جوملا برای راه اندازی فروشگاه های اینترنتی استفاده میکردند. با بومی سازی و توسعه پرستاشاپ و پشتیبانی فارسی توسط آی پرستا، به سرعت این اسکریپت فوق العاده جای خود را در میان ایرانیان باز کرد و تبدیل به انتخاب اول بسیاری از وبمسترها و فعالان این حوزه شد.

با گسترش بازار پرستاشاپ در ایران، سایتهای دیگری نیز وارد عرصه خدمات پرستاشاپ شدند. البته سایتهای مخربی هم در این زمینه وارد عمل شدند ولی با هوشیاری آی پرستا در حفظ کپی رایت محصولات خارجی و ایرانی و همراهی سایتهایی که فعالیت سالم و مفید در این عرصه داشتند، تقریبا میتوان گفت که پرستاشاپ بر خلاف تمام سایر اسکریپتهای پرطرفدار در ایران، همواره فعالیتی حرفه ای و پایدار داشته است.

یکی از بهترین سایتهایی که در حوزه خدمات پرستاشاپ راه اندازی شد، سایت پرستااستور بود. این سایت از ابتدا با فعالیت کاملا سالم و حرفه ای پا به میدان گذاشت و همواره در برنامه های مختلف همراه آی پرستا بود. ما در بخش های مختلفی همواره با پرستااستور در ارتباط بودیم و برای اجرای ایده ها و برنامه های خود مشورت میکردیم. به مرور زمان، روشهای کاری و روند تولید محصولات در هر دو سایت، همسو شدند و در نهایت مفتخریم که اعلام کنیم:

سایت پرستااستور به آی پرستا پیوست

ادغام این دو سایت کار ساده ای نیست و قطعا به مدتی زمان نیاز داریم تا به یکپارچگی کامل در محصولات و خدمات برسیم. کلیه محصولات پرستااستور به مرور زمان به آی پرستا منتقل خواهند شد و تیم پشتیبانی آی پرستا، از این به بعد مسئول رسیدگی به درخواستهای مشتریان پرستااستور نیز خواهد بود. نکات زیر در این رابطه قابل توجه هستند:

  1. کلیه مشتریان سایت پرستااستور، کماکان به حساب کاربری خود در این سایت دسترسی خواهند داشت و میتوانند تا مدت زمان پشتیبانی تعیین شده، محصولات خود را دانلود نمایند.
  2. بخش تیکت پرستااستور تا اطلاع ثانوی فعال خواهد بود و کلیه تیکت های سایت ، توسط کارشناسان آی پرستا بررسی و رسیدگی خواهد شد.
  3. محصولات پرستااستور به تدریج به آی پرستا منتقل میشوند و در سیستم لایسنس آی پرستا بازسازی خواهند شد.
  4. برنامه های آپدیت و به روز رسانی محصولات، پس از انتقال کامل تمام محصولات پرستااستور به آی پرستا، اعلام خواهد شد.

با توجه به توضیحات بالا، هیچ نگرانی ای برای مشتریان سابق پرستااستور وجود نخواهد داشت و ما همچنان با افتخار در خدمت این عزیزان هستیم.

امسال تغییرات دیگری را نیز در برنامه داریم که به مرور زمان معرفی خواهند شد و امیدواریم که نتیجه تلاشهای ما در مجموعه ی آی پرستا، منجر به رضایت بیشتر شما پرستاشاپی های عزیز شده و شاهد پیشرفت کسب و کارتان باشیم.

(6 رای)
5 5 1 6
  • علی
    1398-02-18

    بنده مدت ۵ الی ۶ سال هست با افتخار از مشتریان شما و پرستااستور بوده ام و در طول این مدت واقعا از خدمات و نحوه برخورد راضی بودم و بسیار خرسندم که این اتفاق عالی برای ادغام دو شرکت صورت گرفته.به امید موفقیت روزافزون شما

    پاسخ مدیر:

    سلام

    ما هم خوشحالیم که موفق به جلب رضایت شما در این سال ها شدیم. با تشکر از شما و با آرزوی موفقیت متقابل. انشالله در سال های آتی هم همچنان افتخار خدمت رسانی به شما رو داشته باشیم.

    پیروز باشید