به دنبال تصاویر رایگان و با کیفیت عالی برای وبلاگ یا وب سایت خود هستید؟ ما در آی پرستا لیست 5 سایت برتر برای دانلود تصاویر رایگان را جمع‌ آوری کرده‌ایم تا تصاویر رایگان و با کیفیت عالی را برای پروژه‌های خود استفاده کنید.

راه اندازی سایت فروشگاهی رایگان با فروشگاه ساز رایگان پرستاشاپ 

اگر قصد ایجاد یک وب سایت، یک ارائه، پست شبکه های اجتماعی هستید، تصاویر بصری همیشه یک جزء حیاتی برای کار شما محسوب می شوند.

شما به راحتی می توانید این تصاویر را به صورت آنلاین پیدا کنید، اما اکثر آنها یا پولی هستند یا دارای حق چاپ هستند، بنابراین چگونه می توانید آنها را بدون ذکر منبع یا رایگان پیدا کنید؟

ما فهرستی از 5 سایت برتر برای دانلود تصاویر رایگان را در این پست ایجاد کرده‌ایم. بنابراین، بدون اتلاف وقت، بیایید نگاهی به آن‌ها بیندازیم.

 

1. Pixabay

Pixabay یکی از وب‌ سایت ‌های پر طرفدار است که به شما این امکان را می‌دهد تا تصاویر رایگان را برای دانلود دریافت کنید و یکی از بزرگترین مجموعه‌ های تصاویر را با بیش از 1.7 میلیون تصویر داراست. این امکان وجود دارد که تمام تصاویر خود را در اینجا پیدا کنید.

یکی از ویژگی‌های خارق‌العاده Pixabay این است که همه تصاویر دارای مجوز CC0 (Creative Commons Zero) هستند که به شما امکان را می‌دهد که از عکس‌ ها به صورت شخصی و حرفه ‌ای بدون نقض حق چاپ استفاده کنید.اکثر تصاویر موجود در سایت دارای کیفیت بالایی هستند. شما می توانید آنها را در رزولوشن های مختلف بنا به نیاز خود دانلود کنید. 

2. Freerange StockFreerange Stock

جامعه ای متشکل از 800000 کاربر ثبت شده دارد، که تصاویر آن را با کیفیت بالا دریافت می کننی. از سال 2007، مجموعه تصاویر آنها به طور معمول در وب سایت هایی که لیستی از بهترین مکان ها را برای یافتن تصاویر رایگان ارائه می دهند پر رنگ شده و تبلیغ می شود.علاوه بر این، برای حمایت از موفقیت اعضای خود، ابزارهای گرافیکی پویا را ارائه می دهند که همگی برای استفاده تجاری گسترده بدون اعتبار، مجوز دارند. علاوه بر این، آنها یک API دارند. اگر به تصاویر رایگان و با کیفیت برای برنامه خود نیاز دارید، باید با آنها تماس بگیرید و در مورد پروژه خود اطلاعات بیشتری به آنها بدهید. در صورت قبولی، آنها یک کلید API و دستورالعمل های یکپارچه سازی را به شما می دهند.

3. Pexels

Pexels به عنوان سومین سایت در لیست 5 سایت برتر برای دانلود تصاویر رایگان در عصر حاضر به عنوان یک وب سایت برتر عکس رایگان در نظر گرفته می شود. برای وبلاگ نویسان و طراحانی که به دنبال تصاویر با کیفیت بر اساس مجوز Creative-Commons هستند، به شدت توصیه می شود.

به عبارت دیگر، می توانید بدون هزینه کردن حتی یک ریال از آنها برای مقاصد شخصی و تجاری استفاده کنید.خبر خوب این است که همه عکس ‌هایی که در سایت بررسی می‌کنید به درستی برچسب‌گذاری شده‌اند، بنابراین قابل جستجو هستند و به راحتی از طریق صفحه جست و جو آنها پیدا می‌شوند.علاوه بر این، می‌توانید تصاویر را بر اساس مضامین، از جمله مکان‌ها، احساسات و سرگرمی ‌ها مرور کنید و یک تصویر خاص را جستجو کنید. Pexels در بین طراحان وب و برنامه محبوب است زیرا این وب سایت دارای مجموعه گسترده ای از تصاویر عالی برای نمایش ماکت های رابط است و اکثریت آن ها تصاویر اصلی و خلاقانه هستند. این یکی از معدود وب سایت هایی است که تصاویری از فضاهای آزاد را ارائه می دهد که شگفت انگیز به نظر می رسند. برخی از عکس‌ها متعلق به ناسا هستند، بنابراین در کیفیت آن شکی وجود ندارد. 

4. SplitShireSplitShire

یک سایت تصویر رایگان عالی است که کیفیت را در اولویت قرار می دهد. عکس هایی که در وب سایت می بینید توسط مالک کلیک و آپلود شده است. اکنون، می‌توانید بدون هزینه از تصاویر او استفاده کنید. نکته خوب این است که از آنجایی که یک عکاس، تمام این عکس ها را برای بیش از یک دهه گرفته است، تعدادی عکس اختصاصی پیدا خواهید کرد که در سایر سایت های عکس موجود نیستند. این عکس‌ها شامل فناوری، طبیعت، چکیده، عروسی، اشیا، مناظر و غیره می‌شود. با این حال، بهترین موارد در مکان‌ ها و دسته‌ بندی‌ های ساختمانی است. شما همیشه عکس های اصلی را پیدا خواهید کرد که در هیچ سایت عکس دیگری موجود نیست. علاوه بر این نسخه پریمیوم نیز موجود است که به شما این امکان را می دهد تا عکس ها را به صورت انبوه دانلود کنید. با این حال، اگر از دانلود دستی یک تصویر در یک زمان راضی هستید، لازم نیست حتی یک ریال از جیب خود خرج کنید. اگر به دنبال مجموعه ای انحصاری از عکس های غیرقابل دسترس در سایر وب سایت های عکس سهام هستید، این سایت را بررسی کنید.

5. Pixexid

Pixexid اخرین سایت در لیست 5 سایت برتر برای دانلود تصاویر رایگان یکی از بهترین سایت های عکس است که تصاویری با وضوح بالا برای استفاده شخصی و تجاری ارائه می دهد.

با مرور مجموعه تصاویر آن به سرعت عکس مناسب را پیدا کنید. سپس قبل از دانلود، آن را به صورت بصری برش دهید تا مطمئن شوید که همه چیز کاملاً با نیازهای پروژه شما هماهنگ است!همچنین در آن قابلیت پیش تنظیمات Adobe Lightroom  نیز وجود دارد که به شما کمک می کند تصاویر خود را سریع و آسان ویرایش کنید.از دیگر مزایای Pixexid وجود مجموعه وسیعی از پانوراما های 360 درجه است. سایت های زیر نیز ممکن است بتوانند به شما در این امر یاری رسانند.

 

6.Depositphotos

  1. Vecteezy
  2. Picography
  3. Gratisography
  4. Life of Pix
(0 رای)
0 5 1 0
هیچ دیدگاهی وجود ندارد