بعد از تولید محتوا، بارگذاری آن و انتشار در سایت بعد از مدت زمانی محتوای شما ورودی خواهد گرفت و مخاطبان به مطالعه آن می پردازد. در این زمان می‌توانیم بر روی این موضوع صحبت کنیم که مخاطب را ترغیب نماییم تا برای ما محتوا تولید کند. از روش های ترغیب تولید محتوا برای سایت می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم. همراه آی پرستا باشید .... 

استفاده از سوالات با پایانی باز:

بر اساس گزارش های کسب شده استفاده نمودن از سوالاتی که پایان مشخصی ندارد باعث می شود مخاطبان میل بیشتری برای پاسخ دادن به آن داشته باشد. اینکه مخاطب را به چالش بکشید و ذهن او را با مقاله خود درگیر نماید و باعث شوید او برای تولید محتوا برای سایت شما ترغیب شود.

استفاده از ویدیو در متن:

بر اساس آمار موجود در صورتی که مخاطبان ویدیویی را تماشا کنند یا به آن گوش فرا دهند.

حدودا 7 تا 10  برابر تاثیر آن در ماندگاری ذهنشان بیشتر از محتوایی است که بخوانند. این موضوع سبب افزایش درگیری ذهنی مخاطب با محتوای شما و تمایل برای تولید محتوا در سایت شما می باشد.

پاسخ دادن به کامنت ها:

زمانی که مقالات شما کامنت دریافت کند با پاسخ دادن به آنها به شکل کامل و جامع می‌توانید تعاملی مفید بین سایت و مخاطب ایجاد کنید و مباحث را ادامه دهید. در نظر داشته باشید پاسخ درست دادن باعث می‌شود که دیگر مخاطبان شما نیز ترغیب به بیان نظراتشان شوند.

نمایش آخرین مقالات

انتشار آخرین مقالات در صفحات اصلی و پربازدید سایت شما باعث می شود که مخاطبان به مطالعه آن بپردازند. در نظر داشته باشید که به خاطر شما تمایل دارند نوشته های جدید و به روز را مطالعه کرده و نسبت به آن واکنش نشان دهد تا اطلاعاتش به روز شود. با این موضوع شانس دیده شدن مقالات خود و تعامل با مخاطبان جهت تولید محتوا برای سایت خود افزایش دهید.

عناوین جالب و بحث برانگیز استفاده کنید

یکی از عواملی که باعث می‌شود مخاطب به سایت شما وارد شوند عناوین شما می باشد زمانی که به عنوان مطالب شما مخاطب را ترغیب نماید این صفحه وارد شده و مطالعه می کند. اگر متن شما مناسب باشد این موضوع سبب ترغیب برای تولید محتوا در سایت شما خواهد شد.

از مخاطب بخواهید نظرش را بیان کند

آسان ترین راه برای تعامل و بیان نظر مخاطب این سایت شما این است که از مخاطب بخواهید نظراتش را بیان کند.

دعوت به انجام یک فعالیت ساده ترین راه برای رسیدن شما به اهداف تان است.

استفاده از مطالعه موردی در محتوا یکی از روش هایی که باعث می‌شود که خوانندگان آمادگی بحث و تبادل نظر باشد مطالعات موردی راجع به پروژه ها و مورد هایی است که در آن حوزه اتفاق افتاده و البته در نظر داشته باشید که این موضوع باید به درستی نقل شود.

(0 رای)
0 5 1 0
هیچ دیدگاهی وجود ندارد