در این مقاله به توضیح روش های ترغیب محتوا جهت تولید محتوا در اینستاگرام می‌پردازیم همچنین شما می‌توانید مقاله مربوط به محتوای تولیدی کاربر چیست و چه تاثیری بر کسب و کار دارد مراجعه کرده و یا مقاله روش های تولید محتوا برای سایت توسط کاربر را نیز بخوانید. همراه آی پرستا باشید …. 

کپشن

یک بخش بسیار تاثیر گذار در ترغیب مخاطب برای تولید محتوا استفاده از کپشن است. محتوای ویدیویی و تصویری شما در اینستاگرام نقش خودش را بازی می‌کند اما کپشن متنی است که در پایین پست شما وجود دارد.

در کپشن می‌توانید حدود ۲۲۰۰ کاراکتر یادداشت نمایید و در آن مخاطب را با تمام اطلاعات خود آگاه کنید و همچنین ترغیب نمایید تا برای شما محتوایی تولید کند یا کامنتی بگذارد.

تنوع در انواع محتوا

یکی دیگر از راه‌هایی است که مخاطب شما ترغیب می شود برای شما کامنت بگذارد. اجازه بدهید این موضوع را عمیق تر توضیح دهیم. مخاطبان شما ممکن است افرادی با سلایق متفاوت و طرز تفکر مختلف نسبت به یکدیگر باشند و زمانی که شما انواع محتوا را برای آنها آماده کنید، هر کدام ممکن است نسبت به نوع مورد علاقه خود واکنش نشان دهند و بر اساس آن تعاملی با کسب و کار شما شکل دهد.  یکی از راه های انجام این تعامل گذاشتن کامنت و به قولی تولید محتوای کاربر برای کسب و کار شما است.

علایق کاربر و نیازهای او را فراموش نکنید

بزرگترین مزیت فضای آنلاین نسبت به بازاریابی در فضای فیزیکی این است که اطلاعات به صورت کامل ذخیره می گردد تا شما بتوانید از اطلاعات ذخیره شده در زمان لازم بهره کافی را ببرید. یکی از این اطلاعات نسبت تعامل کاربر به انواع پست ها و استوری های شما است. می توانید با مطالعه این آمار به این موضوع پی ببرید که مخاطب شما به چه نوع محتوایی علاقه بیشتری دارد و یا چه نوع محتوایی نیاز واقعی او را رفع می‌کند. به این شکل شما می‌توانید تمرکز بیشتری را بر روی تولید آن محتوا بگذارید و نظر او را جلب کنید. محتوایی که مورد علاقه مخاطب باشد و یا نیازش را رفع کند مطمئنا او را سر ذوق خواهد آورد و منجر به افزایش تعامل او با کسب و کار شما خواهد شد.

مسابقه و چالش 

قطعی ترین راه موجود برای افزایش کامنت برگزاری مسابقه چالش و … است. زمانی که در پیج خود پستی با عنوان مسابقه منتشر می‌کنید، مخاطبان شما تمایل دارند تا در آن شرکت کنند. معمولاً یکی از شرایط شرکت در مسابقه کامنت گذاری است. به این روش تعداد کامنت های پست شما بسیار بیشتر از حالت طبیعی می‌شود و متوسط کامنت های پیج شما نیز افزایش شدید خواهد داشت. دقت کنید که برگزاری چالش و مسابقه نباید بسیار زیاد انجام شود زیرا بعد از مدتی مخاطب شما نسبت به آن بی تفاوت شده و برخورد مناسبی با آن نخواهد داشت.

دعوت به اقدام

دعوت به اقدام یا CTA یکی از مهم‌ترین روش‌های ترغیب مخاطب برای انجام تولید محتوای سایت شما خواهد بود. کافیست از مخاطب خود بخواهید که نظرش را بیان کند، انجام این عمل در قالب های مثل پرسش سوال، تبادل نظر، بیان عقاید، پیشنهاد و انتقادات بسیار بسیار راحت تر از روش‌های دیگر است.

هشتگ گذاری

یکی از راه‌های جذب مخاطبین جدید در پست‌های شما می‌باشد. برای انجام این موضوع می‌توانید به کمک برخی سایت‌ها در زمینه هشتگ گذاری لیستی از هشتگ های مربوط به موضوع خود را استخراج نمایید. همچنین خودتان نیز می‌توانید از بخش اکسپلور اینستاگرام هشتگ‌های لازم مورد نیاز را شناسایی کنید.

نکته: در صورتی که از قابلیت پروموشن استفاده کنید، تعداد ورودی هر هشتگ به صورت مجزا می‌تواند مشاهده نمایید.

از insight غافل نشوید

درج اطلاعات و ثبت آن از پیج شما در بخش insight برای این منظور تولید شده تا از آن استفاده کنید و فرایندها و زمان پست گذاری خود را بهبود دهید. پیشنهاد می‌کنیم از این موضوع غافل نشده و از آن استفاده کنید تا بتوانید پست‌های خود را در آن زمان منتشر کنید.

(0 رای)
0 5 1 0
هیچ دیدگاهی وجود ندارد