Looker Studio Pro، به عنوان یک نسخه پولی معرفی شده است.

گوگل پلتفرم محبوب تجزیه و تحلیل و داده را از Google Data Studio به Looker Studio تغییر نام داد. گوگل اعلام کرد: از امروز نام گوگل دیتا استودیو ، Looker Studio است. گوگل اضافه کرد: «با این مجموعه کامل هوش تجاری سازمانی، ما به شما کمک می‌کنیم از داشبوردها فراتر بروید و جریان کار و برنامه‌های خود را با هوشمندی مورد نیاز برای کمک به تصمیم‌گیری‌های مبتنی بر داده محکم تر بگیرید.»

چرا تغییر نام گوگل دیتا استودیو؟

گوگل اعلام کرد که اکنون محصولات هوش تجاری گوگل را تحت عنوان " Looker" یکپارچه می کند و بخشی از هوش تجاری محصول بسیار محبوب Data Studio است.

اطلاعات بیشتر گوگل دیتا استودیو

گوگل ،Google Data Studio را در مارس 2016 به عنوان بخشی از مجموعه شرکتی Google Analytics 360 راه‌اندازی کرد، با نسخه رایگانی که به شما امکان می‌دهد داده‌های خود را به داشبوردها و گزارش‌های آموزنده، خوانا، آسان برای اشتراک‌گذاری و کاملاً قابل تنظیم تبدیل کنید. ویژگی‌های کشیدن و رها کردن آسان برای سفارشی کردن گزارش‌ها از منابع داده‌های مختلف، از جمله کنسول جستجو، Google Analytics، Google Ads و موارد دیگر وجود دارد.

Looker Studio Pro

نسخه حرفه ای، گوگل همچنین نسخه حرفه ای و پولی Looker Studio با نام Looker Studio Pro را معرفی کرد. گوگل اعلام کرد که نسخه Pro دارای ویژگی های مدیریت سازمانی جدید، قابلیت های همکاری تیمی و SLA خواهد بود. گوگل گفت که این اولین نسخه است و این شرکت "نقشه راهی از قابلیت ها، با ادغام Dataplex برای نسل داده ها و دیده شدن ابرداده ها، که مشتریان سازمانی ما درخواست کرده اند، ایجاد کرده است."

شما می توانید در مورد این تغییر در وبلاگ گوگل بیشتر بدانید.

چرا این موضوع مهم است ؟

بسیاری از شما از Google Data Studio استفاده می کنید و تغییر نام ممکن است برای برخی از شما کمی تعجب آور باشد. گوگل سابقه تغییر نام محصولات، ادغام محصولات با دیگران و حتی غروب کامل محصولات را دارد. بنابراین این نباید برای بسیاری از شما غافلگیر کننده باشد.

در هر صورت Looker Studio نام جدید Data Studio است.

(0 رای)
0 5 1 0
هیچ دیدگاهی وجود ندارد