مقالات

در این بخش مقالات مرتبط با پرستاشاپ و تجارت الکترونیک قرار میگیرند

نمایش 71 - 80 از 150 محتوا

  • تفاوت بازاریابی سنتی (فیزیکی) و اینترنتی

    بازاریابی به صورت کلی در دو بستر فیزیکی و برخط (اینترنتی) انجام می شود. در این مقاله سعی میکنیم تفاوت های بازاریابی فیزیکی و برخط (اینترنتی) را بررسی کنیم و این موارد را به شکلی آسان برای شما بیان...
    ادامه مطلب
  • بازاریابی درونگرا یا برونگرا، از کدام مورد استفاده کنیم؟

    اینکه از کدام نوع از روش‌های بازاریابی درونگرا یا برونگرا استفاده کنیم که تاثیر مناسبی در کسب و کار ما بر جای بگذارد موضوعی است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت. بازاریابی درونگرا و...
    ادامه مطلب
  • بازاریابی درونگرا و بازاریابی برونگرا

    بازاریابی درونگرا یا بازاریابی برونگرا مفهومی نه چندان قدیمی که در دنیای بازاریابی رواج پیدا کرده و باعث به وجود آمدن تقسیم بندی جدیدی از دید فعالیت های موجود شده است. در این مقاله قصد داریم مفهوم...
    ادامه مطلب
  • استراتژِی های فروش در سایت های فروشگاهی

    استراتژی های فروش در سایت های فروشگاهی موضوعی که در این مقاله به آن می پردازیم. استراتژی های فروش موضوعی است که می توانید در سایت های فروشگاهی خود از آنها استفاده نمایید تا مخاطبان بیشتری را جذب...
    ادامه مطلب
  • Google Data Studio اکنون با نام Looker Studio شناخته می شود

    Looker Studio Pro، به عنوان یک نسخه پولی معرفی شده است. گوگل پلتفرم محبوب تجزیه و تحلیل و داده را از Google Data Studio به Looker Studio تغییر نام داد. گوگل اعلام کرد: از امروز نام گوگل دیتا...
    ادامه مطلب
  • معرفی اسکیما ها - داده های ساختار یافته را بهتر بشناسیم

    در مقاله قبلی به بررسی کد اسکیما و کاربردهای آن  پرداختیم. در این مقاله نیز قصد داریم به معرفی اسکیما ها بپردازیم و داده های ساختار یافته را بهتر بشناسیم . داده های ساختار یافته انواع...
    ادامه مطلب
  • کد اسکیما چیست و چه کاربردی دارد؟

    کد اسکیما چیست و چه کاربردی دارد؟ این عنوان مقاله ای است که با توجه به درخواست شما تصمیم داریم به آن بپردازیم. کد های اسکیما یا در واقع داده های ساختار یافته خط کد هایی است که معنای خاصی را ارائه...
    ادامه مطلب
  • متا تگ ها و اهمیت آنها در سئو سایت

    در این مقاله قصد داریم به توضیح انواع متا تگ های html و اهمیت آنها در سئو سایت بپردازیم. متا تگ‌هایی که قصد داریم در رابطه با آنها توضیحات را برای شما ارائه دهیم شامل تگ تایتل، تگ...
    ادامه مطلب
  • تگ هدینگ یا همان H و تاثیر آن در سئو

    تگ هدینگ یا همان H تگ یا قطعه کدی است در بخش طراحی سایت ، محتوا و سئو سایت دارای اهمیت است و آن را به کار می‌برند. این تگ ها را هدر (Header) نیز می‌گویند. افرادی که دانش فنی ندارند به آن...
    ادامه مطلب
  • آموزش کار با نسخه GA4

    در این مقاله به آموزش کار با ابزار google analytics 4 می‌پردازیم.  همچنین در مقالات قبلی این سری به مقاله گوگل آنالیتیکس چیست و چه کاربردی دارد  و نسخه جدید گوگل آنالیتیکس و...
    ادامه مطلب