جشنواره پایان سال 1398

مهدی شاد
1398-12-15 06:01:17
1000

درود به پرستاشاپی های عزیز

سال تلخ ۹۸ رو به پایان است

سال 98، سال چندان خوبی برای ما ایرانیها نبود. اتفاقات ناگوار زیادی از انتهای سال گذشته شروع شدند و تا به امروز هم ادامه دارند که اکثر آنها علاوه بر رنج و مصیبتی که به مردم تحمیل کردند، تاثیر مستقیم بر رونق فروشگاههای اینترنتی هم داشتند. حوادثی مثل سیل، زلزله، سقوط هواپیما، جنگ ایران و آمریکا، حوادث آبان ماه، قطع شدن اینترنت، ملی شدن اینترنت، نوسان شدید قیمت دلار و آخرین مورد فعلی یعنی ویروس کورونا و موارد دیگری که هر کدام از آنها به نحوی در کسب و کار ما و شما اختلال ایجاد کردند. در همین لحظه که این مطلب را مینویسم، اینترنت بنده به اینترانت تبدیل شده و دسترسی به سایتهای خارجی ندارم. متاسفانه مردم ایران، هم از تحریم خارجی و هم از تحریم داخلی، خسارت میبینند. در این شرایط سخت، خودمان باید یکدیگر را یاری کنیم تا زمانی که روزهای بهتری برای ایران از راه برسد.

۳۰ تا ۷۰ درصد تخفیف و حال و هوای نوروزی

تنها دو هفته تا پایان سال 1398 فاصله داریم. عید نوروز در سخت ترین شرایط هم باز، عید نوروز است و باید آن را جشن بگیریم. به مانند هر سال، امسال نیز جشنواره فروش پایان سال در آی پرستا برقرار هست و شما میتوانید از امروز تا پایان روز 25 اسفند ماه، از این تخفیفات بهره ببرید و با تهیه قالب یا ماژولهای مورد نیاز، فروشگاه خودتان را تقویت کنید. با توجه به خانه نشین شدن مردم به دلیل این بیماری، به نظر میرسد که در این شرایط، فروش های اینترنتی رونق بیشتری داشته باشند. تخفیف های امسال در آی پرستا، بین 30 تا 70 درصد تنظیم شده اند که با توجه به نیاز خود میتوانید این محصولات را تهیه کنید. افراد و شرکتهای فعال در طراحی و راه اندازی سایت هم که با آی پرستا همکاری میکنند، میتوانند از این فرصت استفاده کنند و محصولاتی را که پیش بینی فروش آنها را دارند، ارزانتر تهیه کنند و در آینده به مشتریان خود ارائه دهند. امیدواریم که این تخفیف ها و محصولاتی که تهیه میکنید، کمک مناسبی برای رونق هر چه بیشتر فروشگاه اینترنتی شما باشد.

جهت مشاهده تخفیف ها و خرید اینجا کلیک کنید

<< توجه داشته باشید که این مدت تخفیف به هیج عنوان تمدید نخواهد شد و تنها تا پایان روز 25 اسفند ماه 1398 فرصت خواهید داشت. >>

پکیج‌های آماده راه‌اندازی پرستاشاپ

با توجه به گسترش فضای کسب و کارهای اینترنتی و لزوم پیوستن کسب و کارهای خرد فیزیکی به جمع کسب و کارهای آنلاین و با توجه به شرایط پرتلاطم انتشار ویروس کرونا و شرایط متلاطم کشور برآن شدیم تا راه اندازی فروشگاه را تا جای ممکن راحت کنیم. از این رو دو پکیج نفره‌ای و طلایی برای راه اندازی سریع یک فروشگاه با امکانات از پیش نصب شده فراهم کردیم که با تخفیف بسیار مناسبی عرضه می‌شود. این فرصت را از دست ندهید و برای راه اندازی کسب و کارتون همین امروز اقدام کنید.

سالی که ما گذراندیم و آنچه پیش روست

سالی که گذشت برای آی پرستا، سال پر افت و خیزی نبود و تغییرات گسترده ای که انتظار آن را میکشیدیم، محقق نشد. اولین تغییر در تیم ما، ادغام سایت پرستااستور بود که کلیه محصولات آن به آی پرستا منتقل شد و تحت لایسنس ما قرار گرفت. همچنین همکاری آی پرستا با چندین شرکت خارجی، به صورت نمایندگی و یا خدمات بین المللی شکل گرفت. اما تغییرات اصلی که ما انتظار داشتیم، برای نسخه ی 1.7 بود که متاسفانه این نسخه خیلی کندتر از تصورات ما و صحبتهای تیم اصلی پرستاشاپ فرانسه، پیش رفت. پرستاشاپ در حال انتقال به فریمورک سیمفونی میباشد و این یک تحول بسیار بزرگ است که قطعا در آینده، پرستاشاپ را بسیار قوی تر از گذشته خواهد نمود ولی برخلاف تصورات ما، تغییرات اساسی این سیستم بیش از حد طول کشیده و در حال حاضر، هنوز هم صفحات زیادی از پرستاشاپ، به سیمفونی منتقل نشده اند. سیستم مدرن ماژول نویسی پرستاشاپ هم همچنان مشکلات زیادی دارد که باعث شده اکثر ماژولهای پرستاشاپ در نسخه 1.7، به جز یکی دو مورد همچنان از ساختار قدیمی پرستاشاپ استفاده کنند. در واقع ما انتظار داشتیم که در تابستان سال 98، این عملیات کامل شود و ما با خیال راحت، قالبها و ماژولها را با نسخه 1.7 سازگار کنیم. طولانی شدن این مساله باعث به تاخیر افتادن پروژه های آی پرستا شد. البته بسیاری از محصولات آی پرستا با نسخه 1.7 سازگار شده اند که برخی از آنها منتشر شده و برخی در انتظار انتشار هستند. ولی مساله ی مهم این است که آی پرستا به عنوان مرجع پرستاشاپ در ایران، همچنان نمیتواند شما را به استفاده از نسخه 1.7 دعوت کند و توصیه میکنیم که فروشگاههای نسخه ی 1.6 که فعال هستند و فروش خوبی دارند، هنوز برای ارتقا به نسخه 1.7 عجله نداشته باشند.

از جانب مجموعه ی آی پرستا، برای همه شما عزیزان، پایان سال پرفروش و سرشار از سلامتی و آرامش را آرزو میکنم

(5 رای)
4.2 5 1 5
  • محمدرضا بیژنی
    1398-12-26

    من که این روزها سرم شلوغ بود امروز که کمی سرم خلوت بود امدم قالب خریداری کنم به خیال اینکه تخفیف عید شروع شد تمام شد بود تخفیف زمان بندی تخفیف اصلا مناسب نیست در هر صورت تشکر از تیم ای پرستا همین تخفیف انگیزه ای خوبی میشه برای همکار ها جدید که ارزوی موفقیت براشون میکنم

    پاسخ مدیر:

    از طریق بخش تیکت در ارتباط باشید