سایت های فروشگاهی می‌توانند بخش بلاگ داشته باشند ، همچنین ممکن است که بخش مقالات بلاگ نداشته باشند. این مسئله تصمیمی است که توسط صاحب یا مسئول سایت در ابتدای شروع فعالیت آن‌ها گرفته می‌شود. اما در این مقاله قصد داریم در رابطه با تاثیر مقالات بلاک در سایت فروشگاهی صحبت کنیم. همراه آی پرستا باشید ...

 

راه اندازی سایت فروشگاهی رایگان با فروشگاه ساز رایگان پرستاشاپ

 

وبلاگ چیست؟

وبلاگ از دو کلمه WEB و log به معنای شبکه جهانی و گزارش روزانه یا همان روز نوشت تشکیل شده است. در حقیقت وبلاگ صفحه شخصی است که به صورت روزانه یا هر چند وقت با مطالب جدید آپدیت می‌شود.

اما امروزه وبلاگ‌ها بسیار متفاوت‌تر از شکل قدیمی آن‌ها شده است. وبلاگ را برای انتشار مطالب آموزشی ، خبری ، اطلاع رسانی و .... استفاده می‌کنند. وبلاگ‌ها در شکل جدید فقط دارای متن تنها نیستند. آن‌ها تشکیل شده از متن ، تصویر ، صوت ، ویدیو و انواع شکل‌های محتوایی هستند.


تاثیر مقالات بلاگ در سایت فروشگاه

اما موضوع اصلی اینکه چرا مقالات بلاگ در سایت فروشگاهی تاثیر دارد و وجود آن‌ها مهم است. در این بخش به این موضوع می‌پردازیم و تاثیراتی که دارد را بیان می‌کنیم.

محلی مناسب برای تبلیغ محصولات است

اولین و در عین حال بهترین تاثیر وجود مقالات در سایت فروشگاهی این است که محصولات را در بین متن معرفی می‌کند و به آن‌ها لینک داده می‌شود. به این ترتیب محصولات شما از روش‌های دیگری نیز معرفی می‌شوند و بدین ترتیب می‌توانید به فروش بیشتری دست پیدا کنید.

پاسخگویی به نیاز مخاطبان

یکی از بهترین روش‌های که می‌توانید نیاز مخاطبان را پاسخگویی کنید داشتن وبلاگ و انتشار مقاله در آن است. البته این موضوع تاثیرات بسیار دیگری نیز دارد که در ادامه بیان می‌کنیم. پاسخگویی به سوالات و پرسش های مخاطبان باعث شفافیت ، وضوح موضوع و افزایش آگاهی مسائل می‌گردد.

 

تخصص خود را نشان دهید

یکی از تاثیراتی که پاسخگویی درست به نیاز مخاطبان به همراه دارد این است که مخاطبان و افراد جامعه شما را به عنوان متخصص و حرفه ای در حوزه کاری خود می‌شناسند. این موضوع در مدت زمان باعث افزایش اعتماد به برند شما شده و تبدیل به انتخاب اول مخاطبان خواهید شد.

 

برند سازی

حضور مستمر و فعال در حوزه کاری و داشتن نیم نگاهی به مباحث برند سازی باعث می‌شود که به مرور مخاطبان با برند شما و نوع فعالیتتان آشنا شده و شما را بشناسند.
کمپانی های مواد غذایی نظیر ، پگاه، مینو و .... ، کمپانی صنعتی نظیر پارس خزر عمر طولانی دارند و تقریبا تمامی افراد جامعه آن‌ها را می شناسند.

در فضای آنلاین برندهایی چون دیجی کالا، زومیت و ... با فعالیت مستمر بسیار شناخته شده و مطرح هستند.

 

تاثیرات مقالات بلاگ در سئو سایت فروشگاهی

 

از دیگر تاثیرات مقالات بلاگ در سایت فروشگاهی این است که انتشار این مقالات در سئو سایت فروشگاهی در بخش های مختلفی تاثیر گذار است. این بخش ‌ها به شرح زیر است:

  •          افزایش لینک داخلی و خارجی را به همراه دارد.
  •          افزایش بازدید کننده برای سایت دارد.
  •          به شما کمک می‌کند تا برای کلمات کلیدی مرتبط رتبه کسب کنید
  •          بازاریابی محتوایی ارزانی است
  •          یک جامعه آنلاین وفادار ایجاد کنید
(0 رای)
0 5 1 0
هیچ دیدگاهی وجود ندارد