ویدیو محصول چیست؟

سعید عشقی
1401-04-25 14:09:42
327

به طور قطعی می توان گفت که یکی از تاثیرگذار ترین مراحل در بازاریابی محتوایی یا بازاریابی محصول، استفاده از ویدیو معرفی محصول می باشد. شما در این فرایند با طیف گسترده ای از قالب ها برای ساخت یک ویدیو رو به رو می شوید.

در این مقاله از آی پرستا سعی داریم تا شما را با کوچکترین و اساسی ترین نکات در ساخت ویدیو محصول آشنا کنیم، با ما همراه باشید.

چرا باید برای محصولات ویدیو تولید کنیم؟

ویدیوهای محصول، همانطور که از نامشان پیداست، خدمات و ویژگی‌ های یک محصول را به‌ طور مؤثری به صورت ویدیویی نشان می‌دهند، زیرا افراد بیشتر چیزهایی را که در قالب صوتی و تصویری دیده‌اند، به خاطر می‌آورند. انواع مختلفی از ویدیوهای محصول وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید، هر کدام بسته به نیاز های خاص، اهداف و مخاطبان هدف شما دارای مزایای منحصر به فرد خود هستند.

 

در ویدیوی محصول چه نکاتی را رعایت کنیم؟

1.   جذب مشتری:

برای رشد کسب و کار خود به چه چیزی بیشتر نیاز دارید؟ آیا جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان وفادار قدیمی نیست؟ هیچ راهی بهتر از یک ویدیوی توضیح دهنده برای جذب مشتریان جدید وجود ندارد.ویدئوها دارای تحرک و گستردگی بالایی هستند که آنها را به ابزار های موثری برای بازاریابی و تبلیغات تبدیل می کنند.

2.آموزش دادن به مشتریان:

یک ویدیوی محصول، مصرف کنندگان را در مورد محصول شما آموزش می دهد و آنها را به خریداران آگاه تبدیل می کند. به یاد داشته باشید، مردم فقط زمانی محصولات را خریداری می کنند که مطلع و متقاعد شوند.

3.ایجاد آگاهی از برند:

مردم تمایل دارند اطلاعات بیشتری را زمانی که از طریق ویدئو ارائه می شوند به جای متن حفظ کنند. این یاد آوری و شناخت محصول باعث ایجاد آگاهی از برند می شود.

4.ایجاد علاقه:

مخاطبان تماشای فیلم را به خواندن متن ترجیح می دهند. یک ویدیوی مختصر با محتوای خلاقانه و موسیقی، ابزاری موثر برای نمایش محصول شماست.

 5.    ارائه آسان:

مشتریان شواهد عینی را به جای توضیح ترجیح می دهند. ضرب المثل قدیمی "دیدن یعنی باور کردن" را در نظر بگیرید! و در مواردی که از شما خواسته می شود محصول خود را توضیح دهید، لازم نیست نگران باشید زیرا در یک ارائه کوتاه و شیرین به این موضوع رسیدگی می شود. علاوه بر این، هر فرآیند و اصطلاح پیچیده را می توان به طور موثر نشان داد.

چگونه ویدیو محصول را به مخاطب برسانیم؟

اگر در مورد افزایش فروش محصول خود جدی هستید، ویدیو های توضیح دهنده محصول واقعاً مهم هستند، زیرا آن ها می توانند به دلیل قابلیت اشتراک‌گذاری و سر و صدایی که در پلتفرم‌ های رسانه‌ های اجتماعی ایجاد می کنند، دید آنلاینی را به مخاطبان شما بدهند.

(0 رای)
0 5 1 0
هیچ دیدگاهی وجود ندارد